Till Runstensgård i morrn!

I morgon lördag ska jag och Ylva åka till Årsta och Runstensgård på unghästkval med Basilika, Ylvas 5åring efter Prestige-Bartok. Det ska bli riktigt kul, var så längesen jag följde med henne på tävling nu, " förr i tiden" bodde jag praktiskt taget i hennes buss varje meeting och varje tur till hennes tränare i veckan! jag saknar det! men med mera jobb för mig (som man faktiskt inte kan leva utan) så finns helt enkelt inte tiden alltid.

Ser fram emot att komma till Runsten, har hört att det ska vara så fint där! Jag behöver lite inspiration till stallet hemma, det behöver målas luckor, nästen i fönstren behöver bytas, städas i sadelkammaren och spikas upp placketer.


www.runsten.com

Kram


Kommentarer
Postat av: sara

Var jobbar du?

2008-08-23 @ 14:39:22
Postat av: Sofie

Jag jobbar i Stockholm som redovisningsassistent =)

2008-08-23 @ 21:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback