Tävling i Enköping

I går var vi iväg och red en MSVA:1 i Enköping, jag var förberedd på att han ev. skulle kunna vara tittig där. Han var det sist där i höstas, och det brukar vara många hästar som blir ofokuserade där. Så jag var beredd! Och såklart var han rätt tittig nere vid domarna, så jag tappade lite form och bjudning där. Sen hade jag honom inte med mig lika bra som på framridningen,eftersom han var lite upptagen med att glo så mkt :)

Endå en ok ritt, men jag känner att det finns mer, och det är kul! 62% är jag nöjd med, känns som att lägsta nivån blivit högre, och det är jätteroligt.

Ellie och Ylva var jättedukitga med sina 7åringar och red kom över det magiska 60% strecket båda 2!  Nu kvalar ni snart :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback