Värst va dåligt bloggat det var här då!

ja riktigt slö har jag varit, och inte givit bloggen någon uppmärksamhet alls, senaste veckorna eller hm månaderna kanske..

Men nu ska det bli ändring på det! :) Ska försöka hinna med och blogga lite mera nu!

Sini är i gång fint, och nu  rider jag även några dagar i veckan på träns. Det funkar riktigt bra nu, till skillnad mot tidigare. Kan bero på att jag har bytt bett nu, eller så klara jag av honom bättre på tränset nu, jag vet inte riktigt.
Det är iaf väldigt skönt att kunna variera sig lite och inte bara rida på kandar varje pass.

Han känns väldigt glad och motiverad nu, och har gjort det hela sommaren :) . Vi har ridit ut mycket och trimmat på fält istället för i ridhuset. Ska jobba med att behålla glädjen och motivationen i höst, tror att det betyder mycket i träningen! Är det inte alltid det som Brink pratar om ?  ;)

Den här veckan blir det träning för Helena, Sinis förra ägare, hon kommer till Jälla i slutet av veckan. Då ska jag f med mig kameran, och lägga upp lite nya bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback