Resultat Sundsvall

I lördagens debut i Intermediere 1 var jag allt lite nervös. Det smittade av sig på lille Sini, som inte heller gillade underlaget värst mycket. Det var nog den sämsta känsla jag haft i ett program, Sini ville bara springa jättefort och slå sig fri(!!) i övergångarna! Dock klarade vi alla svårigheter utan stora problem, jag vet inte hur, så vi slutade på exakt 60,0 %! Jag var jätteledsen över min ritt men superglad över resultatet!!

På söndagen var det St George. Då var vi mycket mer avspända och travdelen kändes jättebra, tro att jag slappnade av lite för mycket, så vi missade båda serierna. Det hade nog endel att göra med att vi tränat ganska mycket i vartannat inför Intermedieren. Men jag var inte så besviken för det, jag visste att missarn man så mycket går poängen raskt ner! Var iaf nöjd med att ha en bättre känsla inne på banan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback