Djursholm forts...Intermediere 1

På söndagen var vi tillbaka på Djursholm för att starta vår andra "ettan". Nu var mitt mål att försöka vara lite mer aktiv inne på banan,våga ändra mer. Han var återigen mycket bra på framridningen och lite mera "laddad". Vi började mycket bra med en bra uppridning och en bra ökning, sen...missade jag öppnan!Där kom jag av mig lite och fick vända tillbaka och göra om öppna och sluta. Det påverkade oss endel, vi kom liksom av oss lite. Resten av programmet flöt på ganska bra, ett missförtånf i sista bytena i vartannat. Men det är så lätt hänt. Men det kostar eftersom det är koff 2 på den rörelsen. Annars var jag ganska nöjd, åter igen fick jag drygt 59%, men då red jag fel en gång och missade i tvåorna. Fel som jag absolut tar på mig själv. Sini verkligen det han skulle! Sen tar det ett tag innan man känner sig trygg i programmet, då kan man också rida finare linjer och höja betygen mellan rörelserna. Jag måste helt enkelt öva mer på programmet! Trots att det inte blev så höga procent denna helg var jag ändå ganska nöjd. Glad att jag satsade på söndagen och att vissa rörelser blev bättre än vanligt. Det var en väldigt kul och inspirerande helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback