Prel. Tävlingstermin

Har grunnat & kikat runt på vad som erbjuds under sensommaren och hösten. Lite svårt att bestämma mig, allt beror så mycket på formen och vad vi får för resultat. Men har iaf gjort en prel planering nu.

JULI:                     

28-30   Mariefred              MB3,MSVA:1,S:tGeorge

AUGUSTI:
10-13   Willands SM!       Lagtävlan för YR, S:t George, S:t George Kür A-final?Alt S:t George B- final

SEPTEMBER:
2-3 Sundsvall                    S:t George, Intermediere 1
Debut!

10  Örebro                          Intermediere 1

23-24 Djursholm               Lag- SM S:t George * 2

OKTOBER:
7-8  Vansbro                     MSVB:5, MSVA:1

Längre än så här har jag inte planerat, ännu är det ju sommar! I augusti blir det bara en tävling, lång resa ner till Skåne och flera tävlingsdagar kommer att bli det tuffaste vi hitttills gjort. Därför tar vi det lite lungt efter SM:et. I September är det lite fler tävlingar, planerar att debutera i Intermediere 1! Och så ska vi rida Lag-SM om vi får till en tredje ryttare. I dagsläget är det Maggan och jag.  Efter Elittävlingen och Lag-SM på Djursholm, tar vi nog en tripp upp till underbara Vansbro och rider lite  lägre på regional(männsklig) nivå. (Ska iaf försöka lura med Maggan & Chanette, kanske tom Ellie??))Därefter får vi se vad som väntar! Men har vi tagit oss igenom två SM och debuterat i "ettan" så kommer jag nog vara ganska nöjd ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback